thuismetsijtze.reismee.nl

Van die dingen.

Er zijn veel dingen waar ik steeds meer van geniet nu ik ouder word en minder ben gaan werken, misschien zijn het juist wel die twee dingen waardoor ik me bewuster ben geworden van de snelheid waarmee ik leefde voor die tijd, meegezogen door het drukke bestaan waar op zich niets mis mee is, alleen was er weinig tijd voor de andere kant van mij, bezig zijn met het maken van dingen, het maakt niet uit wat, van een vogelhuisje tot een ingewikkelde deur, een stukje schrijven in mooie letters tot het oefenen van Japanse kalligrafie, een stuk tuin omspitten, uren met de honden lopen en onderweg weg dromen of kletsnat regenen, weer proberen om een portret te tekenen voor een linoleum snede, van die dingen.

En luisteren naar platen, die ik draai op een oude Garrard draaitafel uit 1967, ik heb er twee, één voor 33 en één voor 78 platen, prachtig, elke dag weer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!