thuismetsijtze.reismee.nl

De volgende dag komt de zon gewoon weer op.

Er gebeuren vreselijke dingen in de wereld waar ik me geen voorstelling van kan maken, de krant staat er elke dag vol van en waarschijnlijk mist het nieuws nog heel veel gruwelijkheden. Mijn leven kabbelt rustig voort met af en toe een flinke rimpeling in het water, iemand gooit er een steen in in de vorm van een brief, ons Moedertje overlijdt, gebeurtenissen die mijn leven op de kop zetten. Een volgende dag ga ik weer naar mijn werk, alles is het zelfde als voor die tijd, ik verwonder me er over hoe snel wat gisteren belangrijk was vandaag naar de achtergrond wordt geschoven door andere gedachten, het verdrietige gevoel blijft net als de blijde verwondering over een ontmoeting met een vreemde die opeens mijn leven binnen wandelt.

De zon trekt er zich niks van aan, ze komt de volgende dag gewoon weer op, wat er ook gebeurt, geruststellend.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!