thuismetsijtze.reismee.nl

Wat gaat een leven snel voorbij.

Het leven overkomt je, je word er in gegooid zonder dat je er iets over te zeggen hebt gehad, je wordt verwekt in liefde, tenminste daar ga ik van uit, daarna gaat het vanzelf in de meeste gevallen, je wordt geboren, groeit op en wordt ouder.

Ik kijk naar Joe, hij is tien jaar ouder dan ik, een leven dat als een raket de ruimte inschiet en ontploft, maar uiteindelijk zachtjes landt in een leven van liefde.

Als er iemand dood gaat sta ik even stil bij het leven, ik word er met mijn neus opgedrukt dat het tijdelijk is, wat gaat een leven snel voorbij.

Wat is het prachtig om te leven, je moet er niet te veel over nadenken, gewoon leven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!