thuismetsijtze.reismee.nl

Wonen.

Ik liep naar de kast om een biertje te pakken, terug in de kamer keek ik en dacht, hier woon ik al 25 jaar, onze zoon en dochter zijn hier groot geworden, een huwelijk is stuk gelopen, maar ik heb er zoveel mooie herinneringen aan. Een huis krijgt zijn eigen geschiedenis met zijn bewoners of is een huis vrouwelijk ?, als je ergens gaat wonen wat weet je dan van de mensen die er voor je hebben gewoond. Wij zijn de eerste bewoners van dit huis, eigenlijk wil ik dat zo houden, maar met mijn moeder in gedachten is dat een utopie, ooit wonen hier andere mensen, onbekenden misschien en dat is goed, maar ik wil er nu nog niet aan denken. Het huis is te groot voor mij alleen, ik zit aan de tafel van Lo, zit in mijn luie stoel, lig in mijn bed, ik gebruik een heel klein gedeelte van het huis, het is niet anders, een mooi huis, elke dag ben ik blij dat ik hier woon in alle vrijheid.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!