thuismetsijtze.reismee.nl

Een jonge oude moeder.

Ik zit te lezen in de oude leunstoel van opa Lelivelt, luister naar platen, ik kijk opzij, waar de trouwfoto van mijn ouders hangt, heel lang geleden vond ik de negatieven, in mijn donkere kamer maakte ik deze afdruk. Een jonge moeder kijkt me aan, blij en gelukkig, mijn vader lijkt oud maar als ik goed kijk is hij van haar leeftijd, op dezelfde dag zijn ze samen gedoopt in de kerk waarin ze trouwden. De ogen van mijn moeder die ik op de foto zie zag ik vanmiddag toen we samen zaten te praten over hoe een leven opeens kan veranderen, ze vindt het moeilijk, in de lift keek ze in de spiegel en streek haar haar goed, mooi om te zien, een jonge oude moeder.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!