thuismetsijtze.reismee.nl

24 uur.

Een dag duurt 24 uur, als de klok terug gaat een uur langer, in de lente een uur korter, vaak is zo'n dag tekort voor alles wat ik in mijn hoofd heb, ik kom lang niet aan alles toe, maar wat moet ik schrappen? Lijstjes maken zou kunnen helpen, lijstjes in mijn hoofd veranderen snel van volgorde of er staan opeens heel andere dingen op, verwarrend. Schrijf het dan op, dat gaat me dan weer te ver, misschien heb ik er de discipline niet voor om zo'n lijstje stapsgewijs af te werken, er is altijd wel iets leukers te doen. Eén belangrijke regel heb ik al een tijd geleden ingevoerd, mensen en dieren gaan voor alles, in die volgorde, ik probeer er alle tijd voor te nemen, soms gaat het samen als we gaan wandelen met de honden, ik ben niet te oud om iets te leren of om gewoontes te veranderen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!