thuismetsijtze.reismee.nl

Blaffende honden.......

Er wonen twee lieve hondjes in mijn huis, ze reageren op ieder geluid, stormen samen luid blaffend naar buiten, onraad, ze willen mij beschermen tegen de gevaren die op de loer liggen, heel lief, maar soms behoorlijk irritant als ik zit te lezen, ik schrik me ongeluk van die plotselinge herrie, heel goed bedoelt natuurlijk. Het gaat steeds beter, mensen die op bezoek komen worden steeds minder, korter verwelkomt door geblaf, als de honden je kennen beginnen ze te kwispelen en bedelen ze om aandacht. Twee hondjes uit Roemenië die anderhalf jaar samen op straat hebben rondgezworven, misschien mishandelt zijn, geschopt of geslagen, de één is aanhankelijk, makkelijk te benaderen, gelijk in de aanval als het moet, de ander is afwachtend, bang, schuchter, duikt weg als er iets gebeurt. Het is een wonder dat ze zich zo goed aanpassen hier op het platteland van Groningen, alles anders en nieuw, wel een lief baasje, dat scheelt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!