thuismetsijtze.reismee.nl

Zo'n dag !

De dag begint zoals bijna altijd, het gebruikelijke ritueel, honden uitlaten, de pony hooi geven, de krant uit de brievenbus halen, koffie maken en aan Lo's tafel zitten lezen tot het tijd is om een groot rond met de honden te gaan lopen. Niks bijzonders, het is wel een grijze dag, ook in mijn hoofd, waar die grauwsluier vandaan komt weet ik niet, wat ik ook probeer, de donkere wolk blijft rond mijn hoofd zweven, ik kom er niet los van, goede voornemens lossen op, verdwijnen in het niets, ik kom met moeite tot wat ik moet doen, boodschappen, roeien, in de sauna, ik maak een heerlijke pizza, loop nog een keer met de honden, ik zet een plaat op, muziek, I go to sleep, sleep and imagine that you're there with me, dat is ten minste een heerlijke gedachte waar ik blij van word, de rest van de dag kan me gestolen worden, zo'n dag was het.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!