thuismetsijtze.reismee.nl

Eieren.

Ik heb vandaag eieren voor mijn geld gekozen, niet dat ik met minder genoegen moest nemen, het was een bewuste keuze. Ik loop bijna elke dag hetzelfde grote rond met de honden, ongeveer een uur, ik kom dan ook langs een kippenboerderij waar de boer gisteren een kastje heeft geplaatst met daarin doosjes met eieren voor de verkoop. Dat kwam goed uit vandaag, ik zag een heerlijk recept voor een uien-appel quiche met eieren, voor een euro kocht ik een doosje eieren uit het kastje bij de boer, het smaakte prima. Als je oplet kan je van alles kopen wat mensen aanbieden in kastjes, op tafeltjes of zo maar langs de kant van de weg, je kan ook courgettes voor je geld kiezen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!