thuismetsijtze.reismee.nl

Op weg terug.

Toen ik vanmorgen wakker werd hoorde ik al iemand opruimen, lege bierblikjes, rommel, stoelen werden op hun plaats gezet, ik draaide me nog een keer om, tevergeefs, de slaap was verdwenen, opstaan, douchen, inpakken, als je op een motor reist is de hoeveelheid bagage beperkt, twee koffers zijn zo ingepakt. We zijn laat, om 10 uur komt de schoonmaakster, het ontbijt schiet er bij in, Lo zijn heerlijke gebakken eieren moeten wachten tot een volgende keer. We rijden voorzichtig over het modderige pad tot aan de betonplaten, door de polders van noord Groningen naar Termunterzijl, helaas ook daar geen ontbijt, alles is gesloten, dan maar naar huis voor een kop koffie en iets te eten. Volgend jaar naar Bladel in Brabant, een natuurhuisje van staatsbosbeheer, ik heb er nu al zin in.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!