thuismetsijtze.reismee.nl

It ' s killing me.

Ik zit buiten op de veranda na een dag werken, vandaag aardappels rooien in de zon, een beetje wind , een vakantie baan, ik hoef niets te zeggen, iedereen doet wat ze al jaren doen zonder gezeur. Alles is mogelijk, ik luister naar muziek, YouTube, Mitch zingt , It s killing me, soms heb je geluk, zijn live plaat wordt morgen bezorgt, niet iedereen kent de waarde van vinyl, ik maak er schaamteloos misbruik van, Southside Johnny live komt langs voor een prikkie. Misschien wordt het tijd om nog minder te gaan werken om alle platen te gaan luisteren en te ordenen, het is een zootje, maar daar houd ik wel van, ten minste zo lijkt het, ik doe net alsof, ondertussen denk ik waar moet ik heen met al die platen, de straat ermee plaveien of zoiets of gewoon weg geven, rommel markt van de kerk.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!