thuismetsijtze.reismee.nl

Laat me blijven wie ik ben.

Ramses zingt "Laat me blijven wie ik ben".

Wie ben ik, dat is de vraag, het antwoord weet ik niet zo één twee drie, ik ben een vader, een man, een vader word je niet zomaar, daar moet je iets voor doen, liefde, heel veel liefde, het lijkt zo gemakkelijk, maar onze liefde werd bedreigd van alle kanten door anderen, dan is het moeilijk om te blijven wie je bent, jaloezie en afgunst brengen al het kwaad in me naar boven.

Wie ben ik ?

Dat is niet zo belangrijk, ik laat jou leven zoals je bent, moeder van onze kinderen, je kiest je eigen weg, die ik soms niet begrijp, waarschijnlijk is het andersom net zo, ik ben niet te volgen.

Laat me.


Misschien worden de verhalen te persoonlijk, het is niet anders, morgen kan ik uitslapen, kus.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!