thuismetsijtze.reismee.nl

Six pack.

Een six pack ken ik van 6 blikjes bier verpakt in plastic, later kwam het traytje bier, dat is nog steeds mijn favoriet, eigenlijk zou ik moeten over stappen op flesjes, beugels van Grolsch, dat is beter voor het milieu.

Tegenwoordig is een six pack een goed ontwikkelde buik, de spieren zijn duidelijk zichtbaar, er moet flink voor getraind worden, dus niet elke avond een six pack bier drinken, heel verleidelijk vooral in combinatie met goede platen, maar afzien in de sportschool.

Gisteren zag ik op het jeugdjournaal kinderen vanaf twaalf jaar die trainden in een sportschool, het komt steeds meer voor, jongens en meisjes trainen zich in het zweet en ze vertellen waarom ze het doen, fit worden. Eén van de jongens trekt zijn t shirt omhoog en laat trots het begin van een six pack zien, zijn haar zit in model, Ronaldo heeft vele volgers. Sportschool, kapsel, kleren, schoenen, wat heb je nodig om fit te blijven als je jong bent denk ik, gewoon spelen, voetballen op een grasveldje, fietsen, rausen door de bossen, zwemmen in kanalen, overal waar het niet mag, spannend en het kost niets.

Tegendraads, ik zie jonge jongens met kleren, schoenen en een kapsel in de sportschool die een maandvermogen kosten en ze willen een six pack. Neem een krantenwijk denk ik, werk voor je geld, voor het geld dat zij aan de kapper besteden kon ik vroeger een weekend gaan stappen, de verhouding is zoek, maar waarschijnlijk snap ik er geen reet van.

Ik ben behoorlijk aan het trainen, een six pack is geen probleem, ik ga voor een tray.

En morgen naar de kapper, mijn krullen gaan er af , heel heel heel vroeger ondenkbaar, Hair, Mary loved her Son, why don 't my mother love my hair ?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!