thuismetsijtze.reismee.nl

'Uit de tijd gekomen'

Elke dag lees ik de krant van voor naar achter en langzaam weer terug naar het begin, altijd bekijk ik de berichten over mensen die zijn overleden, ik lees de teksten waarin ze herdacht worden, maar vooral kijk ik naar het geboortejaar van de overledene, steeds vaker is dat ongeveer van mijn leeftijd, soms jonger, memento mori, gedenk te sterven, geen prettige gedachte, maar dat is het leven, carpe diem, pluk de dag.

Niet te verdringen

begint achter mijn ogen

het verdriet te zingen...

stond vandaag bij een rouw advertentie van iemand die in 1956 geboren is, twee jaar jonger dan ik, ik heb het leven lief, geniet er van op mijn manier, die niet iedereen begrijpt, maar daar hebben we het nog wel over.

Mijn handen zijn zwart van de Constructie lijm, de serre wordt weer mooi, het duurt even, maar er is nog zoveel anders te doen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!