thuismetsijtze.reismee.nl

Gek.

Soms word ik gek van mezelf, ik kom laat thuis van het werk met de gedachte om bijna gelijk naar bed te gaan, eerst de honden uitlaten, naar de pony met hooi zoals elke dag, goede voornemens heb ik af en toe, mail en app bekijken, nutteloze dingen maar ik kijk er wel altijd naar, nieuwsgierig als ik ben. Zoals bij de tandarts, dokter, daar lees ik de Privé, net als ik bij de interessante artikelen kom word ik binnen geroepen, dus mis ik al het hete nieuws van de Nederlandse en buitenlandse showbiss sterren. Ik ben vergeten wat ik wilde schrijven, kinderen komen binnen met hun verhalen, die zijn altijd belangrijker dan mijn gedachten. Soms word ik gek van mezelf en ga ik meestal te laat naar bed, draai platen, Paul zingt over het jaar dat hij 64 wordt, will you still meet me, will you still feed me when I'm 64, volgend jaar is het zover. Ik maak me niet zo druk over mijn leeftijd, het is zoals het is, het wordt vroeger donker, een jaar spoedt zich naar haar einde en ik probeer er alles aan te doen om het jaar tegen te houden, maar dat heeft geen zin, net zoals ik mijn gedachten niet kan stoppen, ze gaan hun eigen gang tegen mijn gevoel in, ik heb er geen enkele controle over, gelukkig maar denk ik vaak.

Ik ben wel vermoeiend af en toe, gek word ik van mezelf, gelukkig kan ik dan een plaat op zetten en mijn zinnen verzetten, dat doe ik dus, maar dan wordt het weer laat, zo gaat het morgen weer, een vicieuze cirkel. Gek dat ik zo denk.