thuismetsijtze.reismee.nl

Een brood als een baksteen.

Al jaren bak ik mijn eigen brood, melk, meel, gist en een beetje olie gaan in de broodbakmachine en 's morgens is het deeg klaar om als brood gebakken te worden in de oven. Ik heb al heel veel verschillende soorten brood gemaakt, te veel om op te noemen. Ik had nog een zak volkoren speltmeel in de kast staan, het leek me lekker om daar een broodje van te maken, de volgende dag was het deeg nauwelijks gerezen en na het bakken had het brood het formaat van een baksteen en was bijna net zo hard, niet te eten. Ik heb het broodje op de kast naast de veranda gelegd, allerlei vogeltjes vinden het wel lekker, ze pikken er in dat het een lieve lust is, ze hebben er wel een tijdje genoeg aan en ik bak wel weer een ander broodje.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!