thuismetsijtze.reismee.nl

Julia en Jane.

Sinds begin maart wonen hier twee honden, Julia en Jane, zusjes, zwerfhonden uit Roemenië, ze hebben samen anderhalf jaar rond gezworven, daarna hebben ze een paar maand in een opvang geleefd. Na de dood van hond Remi werd het stil in huis, geen geblaf bij het minste geluid, geen gepiep als er een bekende op bezoek kwam, geen gekwispel als ik thuis kwam, geen wandelingen meer samen, een hond is er altijd. Eigenlijk wilde ik één hond, Julia, zo heet onze dochter, maar de kinderen vonden het zielig om de zusjes te scheiden, dus kwamen ze alle twee hierheen.

Meestal zit ik in de stoel van opa muziek te luisteren of te lezen, een ruimte van 2,50 X 2,50 meter met tegenover me een wand met alleen maar LPs en twee boxen/speakers, naast me de stereo, twee draaitafels, versterker, cd speler en een cassettespeler, meer heb ik niet nodig. Sinds kort kan ik via de versterker het geluid van mijn tablet horen op aux 3, de techniek staat voor niets. Op de grond ligt een Perzisch tapijtje, lekker warm, de hond Remi lag meestal op mijn voeten, hond Julia nam die taak zonder dat ik het hoefde te vragen over, vanavond lagen Julia en Jane voor het eerst samen aan mijn voeten, de honden beginnen zich hier thuis te voelen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!