thuismetsijtze.reismee.nl

Grote jongen.

Een dag is voorbij voor ik het weet, helpen verhuizen naar een huis met het zicht op het kamertje waarin ik opgroeide, groot werd, het kozijn is vervangen, het viel er al bijna uit toen ik er nog woonde, enkel glas, vijftig jaar geleden, het vroor, niemand kent het meer, ijsbloemen op de ramen, ik was een kleine jongen toen.

Een grote jongen gaat op bezoek bij zijn moeder, we praten over toen en nu, meer toen dan nu maar dat maakt niet uit, we zitten samen buiten, kopje thee en als ik weg ga een kus of twee, drie, voor mijn moeder blijf ik altijd die kleine jongen, net als mijn broers.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!