thuismetsijtze.reismee.nl

Guldenroede/Locomotive Breath.

De guldenroede bloeit uitbundig in de tuin, ooit meegenomen als stekje, nu overwoekert de plant de tuin, dat is niet erg, heel veel bijen zoemen rond, ik heb nog nooit zoveel vlinders gezien. Hoe hoog vliegt een vlinder ? Vroeg ik me af vandaag. Mijn moeder vertelde verhalen van vroeger, hoe ze heeft leren zwemmen, herinneringen, daarom schrijf ik. Zo is het begonnen, wat kennen onze kinderen mij ? en mijn verleden, helemaal niet, ik kan ze zoveel vertellen, het ene oor in, het andere oor uit. Ik schrijf op wat ik denk, van vroeger en nu, hopelijk zonder iemand te kwetsen of te kort te doen.

Locomotive Breath is een nummer van Jethro Tull kijken op YouTube, x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!