thuismetsijtze.reismee.nl

Broezen .

Ik rijd weer met plezier over de wegen in de vw bus, een beetje geknal in het begin, buurman Jolle had het over een vuile motor, even broezen over de snelweg dan wordt die weer mooi schoon. Gisteren naar mijn moeder en vandaag heb ik dochter Julia naar Groningen gebracht, op de terugweg broezen over de snelweg, 110 km. haalt de bus nog.

De meeste mensen kennen het woord broezen van Pe Daalemmmer en Rooie Rinus uit het liedje Hoornse Plas, ik broes hier over snelweg, net zo haard as ik kin.

Als ik het gaspedaal loslaat hoor ik ook wat geknetter, backfire, maar dat klinkt dan wel weer stoer, sommige motorrijders doen het expres, zo gaat het.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!