thuismetsijtze.reismee.nl

800.

Ik lees een boek van  bijna 800 pagina's, het verveelt geen moment, ik ben halverwege en opeens denk ik, ik lees nooit meer een boek. Wat heeft lezen voor zin ? Woorden die achter elkaar zijn geschreven vormen zinnen, zinnen zijn het begin van een verhaal, ten minste als ze goed gekozen zijn, anders gaat het gauw vervelen.

Nooit meer een boek lezen lijkt me een heerlijkheid,,niet meer bijhouden wie wat heeft geschreven, gewoon mijn kop in het literaire zand steken, struisvogel politiek, daar kom je niet ver mee. Morgen vroeg lees ik de krant weer, lezen en dromen, muziek en me verwonderen over de  liefde, het houdt nooit op. Lezen ook niet !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!