thuismetsijtze.reismee.nl

I saw a man break down today.

I saw a man break down today, break down into tears, tonight I feel so far away from home.

Prachtig gezongen door Steve, vaak sla ik door als het om muziek of boeken gaat, ik heb kaartjes gekocht voor een concert van Steve in Groningen, volgend jaar maart pas, ik luister naar zijn muziek, ik kijk of er platen te koop zijn op marktplaats, kortom gekte.

Iemand zien huilen is moeilijk, wat moet ik doen, een arm om de schouder, geruststellende woorden, ik,weet het niet, een kus, meer is er niet nodig.

Morgen naar Schiermonnikoog, niet zo ver weg van huis, op de boot laat ik alles achter voor een dag , zon en zee en zand en strand en mooi weer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!