thuismetsijtze.reismee.nl

Love 's funny state of mind.

Ik zit hier met twee honden op de veranda, we hebben net gegeten, niet samen aan tafel, zij hebben hun bak en ik eet meestal van een bord, verschil moet er zijn, dat begrijpen zelfs honden. Vandaag heb ik hout gestapeld, 3 of 4 kuub werd er gebracht, essenhout had ik besteld maar er zit ook veel beukenhout door, zei de man die het kwam brengen.

Verder heb ik niet zoveel gedaan, lezen schiet er een beetje bij in, ik kijk van alles op YouTube, erg lui, Steve Forbett zingt over de liefde, love's a funny state of mind, daar kan iedereen zich wel iets bij voorstellen, verliefdheid houdt niet op als je twintig bent, het kan een levenlang duren of een moment, het overvalt je op een heel prettige manier, je word er vrolijk van en blij , elke dag weer, a funny state of mind.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!