thuismetsijtze.reismee.nl

Greenslade.

Dave Greenslade is de organist van Colosseum, voorover gebogen speelt hij op zijn hammond orgel, hij is er bijna mee vergroeid, zijn rug wordt steeds krommer, zijn spel steeds beter, Lost Angeles is het laatste nummer dat ze spelen 2015, het is mooi geweest. Een leven lang muziek maken gaat je niet in de koude kleren zitten, het lijkt wel een beroep, een roeping of kan je niets anders ? Steeds weer op weg om op te treden, waar dan ook, samen, dezelfde nummers spelen avond na avond, om moe van te worden, maar ik ben geen muzikant, ik luister alleen.

ik ben blij dat ik alles in mijn luie stoel kan luisteren en zien.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!