thuismetsijtze.reismee.nl

Grenzen.

Ik wil alles zien wat ik vroeger gemist heb, concerten, gebeurtenissen, nieuws, foto's, films, documentaire 's, het houdt niet op, alles is terug te vinden en te bekijken, het kost soms wat moeite maar dat is het meestal wel waard. Het is een dagtaak maar omdat ik overdag niet naar de televisie kijk, dus ook niet naar dat soort dingen wordt het een nachttaak, een zwaar beroep, het gaat ten koste van mijn nachtrust, ik heb het er graag voor over. In de krochten van het internet vind ik concerten waar ik altijd van gedroomd heb om ze te zien, documentaire s die allang vergeten zijn, foto's om na te schilderen, ik ontdek een nieuwe wereld in de wereld van vandaag, alles wil ik horen en zien.

Alles is wel heel veel, er zijn ook nog boeken die ik wil lezen, reizen, kortom ALLES.

Er zijn geen grenzen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!