thuismetsijtze.reismee.nl

25 jaar.

Op 1 mei 1992 begon ik met de bouw van het houten huis waar ik nog steeds met veel plezier in woon, 25 jaar geleden was ik nog druk met de buiten-en binnenkant, op 1 augustus zouden we er gaan wonen. Het is gelukt, achteraf zou ik het nu anders aanpakken, kinderziektes hadden voorkomen kunnen worden, maar ik wist niets van het bouwen van een huis, eigenlijk is het een wonder dat het er gekomen is, om daarover na te denken had ik toen geen tijd, elke dag verder en tussendoor ook nog solliciteren. Dat is ook goed gegaan, ik werk er in augustus 25 jaar, ik ga er nog steeds met plezier heen.

ik moest er vanavond plotseling aan denken, misschien schrijf ik er de komende dagen over, 25 jaar is een jubileum, iets te vieren, eerst maar eens het huis in zijn oude staat herstellen, dan kan ik slingers ophangen en de vlag uit. Misschien later een bbq met een biertje.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!