thuismetsijtze.reismee.nl

That day.

Tussen de rijen en stapels platen vond ik NEDERPOP, een dubbel elpee, die begint met That day van toen nog the Golden Earrings, een nummer dat broer Kees vroeger steeds weer wilde horen, waarom heeft hij nooit verteld. Ik wilde het nog een keer opzetten, maar Windows of My Eyes van C + B volgde, dat nummer zet je niet af, zo gaat dat met verzamelplaten, het ene mooie nummer wordt gevolgd door een nog mooiere, herinneringen horen erbij, het is een overzicht van de tijd van toen. Down Man van Brainbox, ik maakte voor Dorie, mijn vriendinnetje uit de Johan Mulderstraat, een hoes van deze single, een opdracht voor Tekenen, een mooi portret van Kaz Lux in zwart wit met de titel weet ik nog en een heel goed cijferkreeg ze er voor, een 9 volgens mij. Nog meer nummers, zomers komen voorbij, zaterdagmiddagen top 40 luisteren bij vriend John, gekluisterd aan de radio. The Shoes, Tee Set, Q65, Shocking Blue, Earth & Fire, Outsiders, Focus, Ro-d-ys, Sandy Coaster, After Tears, Lucifer, Group 1850, Motion, Armand, Singing Soul Machine, Rob Hoeken, the Free, Wally Tax en ten slotte Bonnie St. Claire, ze komen allemaal voorbij, nu op zoek naar nog meer verzamelplaats uit die tijd, Fill your head with rock, Bumpers en nog heel veel meer, het wordt tijd om de LP s te sorteren op afkomst of zoiets, dan kan ik ze makkelijker vinden, Nana Mouskouri Live is onvindbaar, maar dat zal voor niemand een zorg zijn, behalve voor mij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!