thuismetsijtze.reismee.nl

Berend Groen en Tim Blaauw.

Ik was een klasgenoot van Berend (Bennie) en Tim in het eerste jaar dat ik op de kunst academie zat, ik wist niet precies wat ik daar deed, ik viel niet uit de toon, lang haar, ik liep op Zweedse klompen, ik maakte mooie dingen, goede cijfers, maar ik had niet de gedrevenheid van Berend en Tim, een leven in teken van de kunst was niet iets voor mij. Er is meer in het leven ontdekte ik, liefde, werken, reizen, onrust, vooral onrust in mijn hoofd, steeds iets anders, altijd verder, geen tijd om tot rust te komen en te doen waar ik volgens broer Lo goed in ben, een potlood, een penseel, zwart wit, soms met wat kleur. Laat de wereld zien wat er aan de hand is, wees boos, bang, teken, schilder de gezichten in zwart wit, laat zien wat je wil zeggen, gewoon beginnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!