thuismetsijtze.reismee.nl

Ian Anderson.

Ik kan youtube filmpjes kijken op mijn tablet en het geluid hoor ik door de speakers en versterker, een vooruitgang of niet, ik kijk naar muziek van vroeger met beeld, Jethro Tull met voorman Ian spelen de sterren van de hemel. Ik kocht hun singeltje Bourree toen ik 15 ofzo was, honderden keren gedraaid, prachtig, ik had een fluit waarop ik het nummer kon meespelen. De techniek staat voor niets, ik word lui, morgen toch maar weer gewoon een plaat opzetten, alles van Jethro Tull in de goede volgorde, waarom heb ik anders platen ? Youtube kan wel even wachten, is dat ook voortschrijdend inzicht of gewoon logisch nadenken, ik weet dat gevoel bij muziek overheerst, ik hoef er geen moeite voor te doen, het is er altijd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!