thuismetsijtze.reismee.nl

Voortschrijdend inzicht.

Soms zijn de dingen eenvoudiger dan ik denk, oplossingen liggen voor de hand als ik eerst mijn hoofd gebruik in plaats van op mijn gevoel af te gaan, met apparaten kom je met gevoel nergens, daar kom je verder mee als je logisch en systematisch probeert te denken. Als de grasmaaier het niet meer doet, langzaam uitgaat, dan is het eerste waar je naar kijkt, of er nog wel benzine in de tank zit zou ik zeggen, nu tenminste, want het was het laatste wat ik deed. Kapot was mijn eerste gedachte, vanmorgen wilde ik de maaier naar de werkplaats brengen, nog 1 keer proberen, niets, toen pas draaide ik de dop van de tank : leeg, benzine erin en het apparaat startte gelijk. Mijn eerste gedachte was, na twee keer heen en weer stopt ie er mee, maar gelukkig deed hij het na een uur nog steeds. Met machines heb ik niet zoveel, die moeten het doen anders voel ik me hulpeloos, ontredderd, soms valt het mee als ik gewoon even mijn koppie gebruik, voortschrijdend inzicht heet dat werd me verteld, maar ik weet niet of dat voor mij geldt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!