thuismetsijtze.reismee.nl

Maaltijd.

Er zijn tijden geweest dat ik elke avond alleen at, ik ben altijd wel lekker blijven koken, nieuwe recepten uitproberen, voor het geval dat..., vanavond was dat het geval, gisteren nodigde ik iemand uit, dochter Julia deed hetzelfde. Vandaag koken voor vier, dat is geen probleem, mijn kook repertoire is aardig uitgebreid, maar toch ging ik vandaag zitten neuzen in de kookboeken, iets speciaals is extra lekker, het kost wel wat tijd om het voor te bereiden, maar als iedereen lekker zit te eten en te praten dan geniet ik er van, dat is wel eens anders geweest, word ik toch nog een gezellige, sociale man op mijn oude dag. Ik hoor toch geen gebrom op de achtergrond ?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!