thuismetsijtze.reismee.nl

Save the last dance for me.

Bruce zingt het nummer, een vrouw komt het podium op, danst met hem in vervoering, een kus op de mond, het hoort bij de show, toch ontroerend. Ik lees mijn boek, tussendoor kijk ik op mijn tablet wat er in de wereld, in mijn leven gebeurt, verstorend is het wel maar ik ben zwak, kijk toch. Don en Phil zingen taste your lips of wine, zo mooi, ik ga slapen met dit liedje in mijn hoofd en slaap de hele nacht door, denk alleen aan jouw lippen, meer zeg ik niet, kus, dat zegt genoeg.


The Everly Brothers - All I Have To Do Is Dream (From "The Reunion Concert" DVD)



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!