thuismetsijtze.reismee.nl

Andere tijd.

Er zijn momenten dat ik in een andere tijd zou willen leven, een tijd zonder machines en apparaten die achter elkaar kapot gaan, heet dat niet de wet van Murphy, als er iets mis gaat gaat alles mis. Als er iets kapot gaat moet het weer gemaakt worden, zelf ben ik niet heel technies, dus ben ik afhankelijk van mensen die het wel zijn en de machine of het apparaat kunnen maken, meestal is het vlot klaar, nu staat de bus al een aantal weken bij de garage. Ik bel en mail, het gaat niet sneller, onderdelen denk ik, de bus heb ik nodig om andere kapotte apparaten weg te brengen, het schiet niet op. Misschien was de middeleeuwen een mooie tijd geweest voor mij, er gebeurde toen van alles, de Renaissance bracht mooie kunst voort, ik zou wel eens een tijdje in een klooster willen zitten om te calligrafen, de Bijbel of een ander prachtig boek, leren hoe je hoofdletters moet versieren, miniaturen en er werd toen geen water gedronken maar bier, dat was veel gezonder, tijden veranderen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!