thuismetsijtze.reismee.nl

Route.

Het boek met de verhalen en foto 's van onze reis naar de Noordkaap ligt in de CD kast naast mijn stoel, ik pak het boekje regelmatig om de foto 's te bekijken, de verhalen nog eens te lezen, een onvergetelijke ervaring. Vanavond las ik het verhaal van 28 mei nog een keer, Jolle had er moeite mee om op het moment zelf te genieten van deze tocht, dat komt later wel of thuis. Hij voelde zich verantwoordelijk voor het verloop van de reis, hij had de route uitgestippeld, is er tijden mee bezig geweest, we hoorden van een Noorse motorrijder dat er in het noorden nog veel sneeuw lag, stel dat we niet verder kunnen, wat dan ? Ik maakte me daar niet zo druk over, leef van dag tot dag, we hebben er over gepraat, geniet van het moment, later ben je zoveel vergeten en dat hebben we gedaan. Volgend jaar de motoren op de trein naar noord Italië en daar een rondrit maken, zoiets ving ik op, we zien wel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!