thuismetsijtze.reismee.nl

Zomeravond.

Het is bijna middernacht, ik zit nog in mijn T shirt buiten, de eerste zomeravond van het jaar, blote voeten, heel aangenaam. Een avond om te bbq en, we hadden het al een tijdje uitgesteld, het vlees uit de diepvries, stokbrood, komkommer, tomaten, alles was er, ook vegetarisch en als toetje een kersentaart uit Rome, die had ik gisteravond al gemaakt.

Om een uur of zes hoorde ik een knal, het huis trilde licht dacht ik, verbeelding, ik schonk er verder geen aandacht aan, later hoorde ik dat er een aardbeving was geweest bij Slochteren, 2,6 op,de schaal van Richter, te horen en te voelen. Ik ga slapen zonder zorgen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!