thuismetsijtze.reismee.nl

SGT. PEPPER.

It was twenty years ago to day, Sgt. Pepper taught the band to play ................... Zo begint de plaat, die vijftig jaar geleden uit kwam, vandaag opnieuw, gemixt door Giles Martin, de zoon van Beatles producer George Martin. Ik heb de originele plaat, ook gedraaid vandaag, morgen komt de nieuwe, twee LP s 180 gr. Vinyl, ik ga er voor zitten in mijn stoel om het verschil te beluisteren, als ik het niet hoor is het ook goed. Soms moet je jezelf verwennen, het is mei, de maand van het vakantiegeld, wat ben ik toch een vreselijk verwende man, ik kan alles doen wat ik wil en toch maak ik me druk om onbeduidende dingen zoals kapotte apparaten.

Op 24 mei 2014 vertrokken we naar de Noordkaap, twee koffers, een slaapzak, een matje, een kooktoestel op benzine, een tent, twee motoren, twee vrienden, meer heb je niet nodig om de wereld te ontdekken, we kwamen heel veel mooie aardige mensen tegen, twee kameraden op reis is een ander verhaal dan de liefde tussen twee mensen, vriend Jolle heeft gelijk, hij wil niet meer zolang weg van zijn geliefde, dat is iets wat hij moet koesteren zolang het kan, altijd. Het was een prachtige reis, de toekomst is onzeker, gelukkig maar, we zien wel wat er gebeurt, waarheen we nog gaan op de motor.

Luister naar Sergeant Pepper s Lonely Hearts Club Band, daar word je nooit te oud voor.



Vreemd dat een verhaal met de titel ? niet wordt gelezen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!