thuismetsijtze.reismee.nl

Bougie.

De bougie van de grasmaaier vervangen, bij de eerste trek aan het touwtje sloeg de motor aan, een zorg minder, het flesje met de tweetakt motorolie is er weer, morgen wordt het een mooie dag, kortom grasmaaien aan alle kanten en nog bellen naar de garage of de vw bus klaar is. Het zit soms in kleine dingen waarom ik me prettig voel, hoe dat precies werkt weet ik niet, binnen in mijn hoofd is het af en toe een chaos tot opeens de rust terugkeert zonder dat ik er zelf iets aan doe. Het zou makkelijk zijn als je jezelf met behulp van een nieuwe bougie opnieuw kan starten, helaas moet ik het zonder doen, een beetje hulp van een ander kan wel helpen, maar dan moet ik daar wel voor open staan zonder gedoe van yoga, mindfullness, zelfhulpboeken en groepen , het liefst doe ik alles zelf.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!