thuismetsijtze.reismee.nl

Kapotte apparaten.

Ik wilde vandaag verder gaan met het maaien van het gras, hoe ik ook trok, de motor sloeg niet aan, hopelijk is de bougie stuk, dan valt het mee. De bus is nog steeds bij de garage, soms zijn onderdelen van zo n oude wagen niet 1 2 3 te krijgen, morgen nog maar eens bellen. De bosmaaier doet het wel, maar het flesje met mengsmering is er niet, schiet ook niet op. De nieuwe wasmachine doet het goed gelukkig. Uiteindelijk de motor maar eens schoon gemaakt. Na het journaal was mijn slechte humeur grotendeels verdwenen, alles valt in het niet bij het zien van de beelden van de aanslag in Manchester, ik schaamde me dat ik zoveel met materiële dingen bezig was geweest, die zijn gemakkelijk te vervangen terwijl er zoveel menselijk leed in de wereld is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!