thuismetsijtze.reismee.nl

Lijden.

Lijden is de bron van alle kunst lees ik in een interview met Adrian van Dis, I 'm drunk now baby, but I've got to be, I never could tell you what you mean to me, but I loved you the first time I saw you and I'll always love you Marie zingt Joe, liefdesverdriet is van alle tijden, maar of je er mooiere gedichten over schrijft, andere schilderijen van maakt is nog maar de vraag, er zijn wel heel veel liedjes over geschreven, misschien dat we graag medelijden met ons zelf hebben, ik herken het gevoel wel, maar het tegenovergestelde kan ook, ik hoef het aan niemand meer te laten zien, ik houd me stil.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!