thuismetsijtze.reismee.nl

Let it roll.

Let it roll all night long, dan een gitaar solo van Robbie, Roadhouse Blues van the Doors, meer hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen of te vertellen, luisteren. Eind jaren 60 van de vorige eeuw was ik 14 of 15, een ongemakkelijke puber, naast muziek waren meisjes bijna het enige wat telde, ik tekende en schilderde al een beetje, schreef verhaaltjes die nu boven op zolder liggen. Mijn lichaam explodeerde in het verlangen naar liefde, maar hoe dat moest wist ik niet, ik was er niet op voorbereid ( ik heb onze kinderen het ook zelf laten ontdekken, hopelijk geven zij het beter door aan hun kinderen dan ik). Let it roll all night long gebeurde bijna dagelijks, meestal s nachts, wilde verhalen over vrije liefde heb ik vaak gehoord, het bleef meestal bij een kus, de rest heb ik dan weer gemist, te laat geboren of te bleu, misschien allebei. Verder gaat het, when I woke up this morning I got myself a beer, Let it roll all night. Bij vriend John draaiden we voor het eerst de plaat, hij had een pick up, platenspeler.