thuismetsijtze.reismee.nl

Het geluid van stilte.

Ik zit in mijn stoel, eigenlijk de stoel van opa die via schoonvader (die een nieuwe relax stoel kreeg) hier in huis beland is, een afdankertje, maar ik zit er elke dag in om te lezen, muziek te luisteren of alleen om in te zitten, verder niets, te luisteren naar het geluid van stilte, na te denken over de voorbije dag. Vannacht zit ik te niksen in de stoel, die ik mijn stoel noem, ik denk na over gisteren, een blijde dag, eentje om te onthouden, knellende zaken zijn opgelost tot onze tevredenheid, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen, alleen dat het bevrijdend werkt, ik kan het iedereen aanraden. Een lach als een zonneschijn doet wonderen voor mij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!