thuismetsijtze.reismee.nl

Zondagmiddag.

Vanmorgen kon ik buiten zitten in de zon, strak blauwe lucht, krant en koffie, daarna een heel eind met de honden gelopen. Ik hoef pas een uur later te beginnen op het werk, nog eventjes buiten zitten om te genieten van de natuur, vogels zijn druk met het zoeken van voedsel voor hun jonkies, anderen druk bezig met het maken van een nest, ik droom weg, in de verte begint het te rommelen, ik voel een eerste drup en trek me terug naar de veranda. Het begint hard te waaien, regen klettert neer, spettert me nat, ik ga op een plek zitten waar het droog blijft, het koelt behoorlijk af, ik zie het groen van de bomen steeds gevarieerder van kleur worden, de kerkklok slaat, zondagmiddag, wat een rust, zoals het bedoelt is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!