thuismetsijtze.reismee.nl

Leon, a thanks.

Dat zegt Joe Cocker ergens op de plaat Mad Dogs & Englishmen tegen Leon Russell, ik draaide de plaat Carney met het nummer Long Island Serenade in Nederland bekend gezongen door de Amazing Stroopwafels. Ik kijk op YouTube naar Leon samen met Elton John, ze hebben een plaat gemaakt samen, optredens, een oude man met lang wit haar en baard komt het podium op lopen, hij loopt slecht, een stok in zijn hand, gaat zitten achter de piano en speelt, hij speelt zijn leven in een paar nummers. Ik denk aan vroeger, Joe, toen ik jong was kocht ik de plaat bij Hemmes, maanden gespaard en samen met vrienden kwam ik de winkel uit met de LP die nog steeds in de kast staat. Op de binnen hoes van de plaat Carney van Leon heb ik een stukje uit de krant geplakt, studiomuzikant Leon Russell overleden, 74 jaar in zijn slaap overleden, Leon a thanks.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!