thuismetsijtze.reismee.nl

Onderdelen.

Gisteren de bus naar de garage gesleept, iets met de versnelling, want vandaag had ik een afspraak gemaakt voor de reparatie en de A.P.K., dat moet met oude auto's eens in de twee jaar. Ik kneep hem behoorlijk, ik hoorde wat vreemde geluidjes waarvan ik de oorzaak niet kon ontdekken, een scheef afgesleten band is nog te overzien, misschien de andere voorband ook, maar het totaal onbekende van het binnenste van een auto baarde me zorgen. Niet worden gebeld door de garage man is een opluchting, toch was hij daar opeens in het begin van de middag met een lijst van onregelmatigheden die hersteld moesten worden, het wordt een oud beestje, zei hij, ik had genoeg gehoord, maar het was slecht verstaanbaar, ik heb een eenvoudige mobiel, voor dit soort zaken. Na het werk eerst de honden uitlaten, daarna naar de garage, uitleg over de problemen, ik word zelf aan het werk gezet om onderdelen te zoeken en te vinden, ik krijg een lijstje mee, maar het lukt me niet om alles te vinden, morgen weer een dag. Ajax wint met 4-1.