thuismetsijtze.reismee.nl

Kaal.

Vandaag is het zondag, van oudsher een rustdag die ik graag in ere herstel, het hoeft geen bezoek aan een kerk te zijn en vooral geen bezoek aan een winkel, hoewel ik er zelf soms stiekem heen ga. Geen werk aan de serre, die ik helemaal kaal schuur voordat ik het weer in de verf zet, wat meer werk, maar laat ik het nu goed en degelijk doen, dat scheelt veel werk in de toekomst, even afvegen, schoonmaken en verven. Een rustdag is wandelen met de honden, wassen draaien, ophangen, afhalen, opvouwen, een dubbele chocoladetaart maken, koken, lezen, zo ziet God het graag op zondag, ook nog een paar gedichten van Tsjebbe gelezen, in het Fries gelukkig met vertaling. Mijn leven is mooi, hoewel ik me wat zorgen maak over de oude vw bus, we zullen het zien, uiteindelijk komt alles goed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!