thuismetsijtze.reismee.nl

Vieze handen.

Zaterdag ben ik begonnen met het herstellen van de serre, het is een uitbouw van hout, dus nogal gevoelig voor de invloed van het weer, gestapelde balken waar vocht tussen kan komen met alle gevolgen van dien. Ik was het al dagen aan het uitstellen, andere huishoudelijke klusjes hadden voorrang, wandelen met de honden ging ook voor, dat soort dingen en eerst eens kijken hoe het er voor stond, het kon beter. De moed zonk me niet gelijk in de schoenen, het is ook mijn eigen schuld, veel te lang op zijn beloop gelaten, na mij de zondvloed, zo iets dacht ik. Vandaag in de weer met stukjes hout om de verrotte plekken op te vullen, een lapmiddel, maar als het goed is zie je er straks niets meer van als het geschilderd is. Constructielijm heeft als nadeel dat je er hele vieze handen van krijgt, ik kan moeilijk werken met handschoenen aan, en er is niets waarmee je je handen kan schoonmaken, het moet slijten, als je veel met je handen werkt dan is het na 3 dagen weg, heb je een kantoorbaan dan duurt het 6 dagen, morgen verder en ook weer lijmen, voorlopig vieze handen


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!