thuismetsijtze.reismee.nl

De volgende dag.

Ik loop meer dan een uur met de honden, kom thuis en ik had me voorgenomen om op tijd naar bed te gaan, morgen weer vroeg op, moeilijk, ik lees, luister en kijk naar muziek, schakel over op de voetbaluitslagen, het nieuws, ik wil niets missen, behalve dan de roddels over bekende mensen, gelukkig hoor ik daar niet bij, ik kan gaan en staan waar ik wil en dat is prima. Nog even en de volgende dag begint, niets nieuw onder de zon, behalve dat ik te laat naar bed ga, morgen om kwart voor zes onder de douche, een nieuwe dag is altijd prettig en de dag daarna, vooruitkijken is niet mijn sterkste kant, bij dezen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!