thuismetsijtze.reismee.nl

Wandeling.

De laatste weken wandel ik ongeveer twee uur per dag, het maakt niet uit wat voor weer het is of ik zin heb, de honden hebben altijd zin om op pad te gaan, ze kennen het rondje al, nemen de goede afslag, lopen keurig langs de kant van de weg, alleen van een auto of een fiets raken ze soms even verstoord, willen er op af, geen goed plan. Het zijn slimme beestjes, ze leren snel, gaan zitten als ik zit zeg, maar dat komt door het koekje dat ze daarna krijgen. Vandaag wandelde ik nog een keer bij Termunterzijl naar de punt van Reide, ik wist niet dat ik van wandelen zo blij kon worden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!