thuismetsijtze.reismee.nl

Weg.

Vanmorgen vroeg liep hond Jane weg, hond Julia lag te rollen in het gras, ze zat verstrikt in de lange lijn, toen ik haar probeerde te bevrijden en de riem van Jane even losliet, ging die er als een speer vandoor, eenden in de verte. Ik zag haar verdwijnen en dat was dat, een uur door het dorp gelopen om haar te vinden, in de bus door de omgeving, geen spoor, later nog eens. Eigenlijk hoopte ik, verwachtte ik, dat ze opeens tevoorschijn zou komen, even blaffen van hier ben ik weer, dat gebeurde niet. Faceboek bracht uitkomst, hondenhelpers zijn verenigd, zo kwamen we Jane op het spoor, ze was gevonden in Tjuchem, ondergebracht in Schildwolde, vlakbij. Wel was door haar een paard door de omheining gegaan en moest gehecht worden, de rekening van de dierenarts komt nog, gelukkig is ze terug, Jane & Julia, wordt vervolgd. Morgen tijd voor iets anders.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!