thuismetsijtze.reismee.nl

I wish.

Ik wou dat ik kon slapen zoals de honden, ze gaan liggen en weg zijn ze, dat zei Jolle ook vaak tegen mij, onder weg aan de kant van de weg even in het gras in de zon liggen, ogen dicht, de warmte van de zon op mijn gezicht, een verbrande neus was het gevolg, ik gebruik geen crème, het is geen principe, laat het maar gebeuren, niks mis mee. Ik wou dat ik kon slapen vannacht, rusteloos draaide ik van zij op zij, mijn hoofd bleef beelden binnen brengen, ik kon er niets mee en ook weer wel, om acht uur op staan en met de honden wandelen was een goed begin van de dag, spoken verdwijnen als de zon opkomt, dromen blijven in mijn hoofd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!